Kursy správného sezení

Každý dokáže sedět správně, ale né každý ví, jak se to dělá.

Sedíme moc a sedíme špatně.

• U povolání, kde se pracuje s počítačem, se až 90% času tráví v sedě.
  • Nevhodné sezení snižuje pracovní výkon a spokojenost pracovníků.
  • Dlouhodobě má špatné sezení vliv na zdravotní stav a to různou formou, individuálně.
  • Naučit se správně sedět je možné a přináší to trvalé přínosy pro zaměstnance i zaměstnavatele.
  • Správné sezení snižuje riziko onemocnění zapříčiněných prací s počítačem a tím riziko výpadku nebo omezení práce jako jsou poškození karpálních nervů, problémy s plotýnkami a krční páteří.

Kurs sezení Kliniky Cihlář

Teorie

Teorie fungování těla při sezení - Dozvíte se jak funguje zádové a ostatní svalstvo, proč dochází k bolesti a jak k tomu přispívá nesprávné sezení. Vyzkoušíte si sami na sobě jaký vliv má na Vaše tělo správná výška stolu, správný výběr židle, pozice a tvar klávesnice, myši a dohodnete si další individuální terpaii přímo pro Vás (2 hodiny, 3 - 4 účastníci)

Praxe

Praxe ukázala, že účinost společných tréninků je malá, protože každý z nás potřeujeme Individuální přístup správného sezení. Při hodině se Vám dostane konkrétních doporučení pro Vás, práce fyzioterapeuta pomůže se přiblížit k ideálu správného sezení, ukáže Vám konkrétní cvičení které budou Vám pomáhat podle stavu Vašeho organismu, dozvíte se jaké chyby ještě děláte ale také jaké změny už jste dokázali.

Průběžná podpora a vytváření zvyku

Kontrola a podpora po dobu 40 dní - unikátní podpora během kursu Vám rádi představíme na kursu. Cílem je naučit Vás sedět správně ve Vašem životě nikoliv pouze u nás pod dohledem.

Momentálně nejsou k dispozici žádné články.

Teorie
2 hodiny
2.000 Kč
Terapie
individuální terapie s fyzioterapeutem
800 Kč / 1 hodinu
Průběžná podpora a vytváření zvyku
v ceně kursu v případě nákupu 3 a více hodin terapie fyzioterapueta
v ceně

Terapeut

Frederik Máni

Frederik propojuje své znalosti a zkušenosti z fyzioterapie s filosofií a praxí Klasické čínské medicíny.
Kombinace východního a západního přístupu umožňuje celistvý pohled na obtíže klienta a nabízí široký výběr terapeutických technik. Tento přístup se osvědčil u chronických obtíží těla i duše, se kterými si čistě západní přístup dokázal poradit pouze částečně nebo vůbec.

Lucie Říčařová

Fyzioterapeutka s dlouholetou praxí a schopností pracovat energií.

Podělte se o Vaše zkušenosti s Vaší návštěvou.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Partnerem kursu jsou židle