e-Lybra biorezonance

Pomocí biorezonance e-Lybra vám zmenšíme „batoh“ traumat a problémů, které si každý neseme s sebou.

• Moderní, unikátní britská technologie využívající biorezonaci a kvantovou konektivitu s klientem.
  • Základním principem systému e-Lybra, je hledat nerovnováhu mezi duchovním, emocionálním, energetickým a fyzickým tělem. Jde-li o dlouhodobou psychickou nerovnováhu objeví se to vždy nakonec ve fyzickém těle formou nemoci či jiných potíží. Využitím e-Lybry biorezonance se nerovnováha může odhalit a zároveň se začne s její opravou.
  • Biorezonance, v podobě jakou e-Lybra praktikuje, je medicína 21.století. Nejen že tento přístroj je na špičce ve schopnostech napojení na organizmus klienta, ale poskytuje psychosomatickou formu terapie – tedy holistický přístup řešení psychiky i fyzických problémů a to prostřednictvím eliminací chyb, traumat a zároveň kladným působením informační a homeopatické medicíny.
  • e-Lybra vybírá, jak klientovi pomoci z největšího počtu biorezonančních vzorců (330 tisíc) rozdělených do 220 kategorií, z nemocí, virů, bakterií, parazitů a disbalancí v těle a vzorců pro psychické emoce a omezující přesvědčení.
  • Vyjma eliminace působí také podpůrně – využívá unikátní programy kombinující různé informační, homepatické, tradiční i moderní podpůrné medicíny a výživové metody (Bachovy kapky, Joalis, AuraSoma, AOR, TČM a podobně).
  • Navíc umožňuje tvorbu vlastních léčebných postupů, vlastních medikamentů (vzorců) z léků nebo bylin a produkci vlastních homeopatik na míru.

e-Lybra biorezonance je unikátní technologie, která přináší možnost dálkových terapií, což výrazně rozšiřuje možnosti realizovat terapie u klienta, například i v noci.

Terapie dětí
e-Lybra nám umožňuje nahlédnout do psychiky u dětí. Děti nám mnohdy nejsou schopny říct co je trápí, a to i ve věku, kdy již umí komunikovat. e-Lybra dokáže změřit emoce dětí, jejich psychická traumata a především pravdy, kterým uvěřily a omezují je v rozvoji a pohodě. Hlavním přínosem těchto informací je možnost rodinného systému na tyto informace reagovat. Terapie s e-Lybrou má vliv na hyperaktivitu ADHD ale i autismus.

Chronické nemoci
Příčinou chronických chorob je dle celostní nebo tradiční čínské medicíny mnohdy problém v párovém orgánu a psychice. Jsou také známé vlivy disbalancí v čakrách na zdravotní stav pacienta v oblasti nesprávně fungující čakry. e-Lybra pracuje holisticky – používá různé medicíny, působí na jednotlivé části orgánového systému a také s čakrovým systémemem.

Psychika
Věříme, že nerovnováha v psychice je jen cesta k patologickým změnám na fyzickém těle. Proto se zaměřujeme v první řadě na psychiku a pracujeme s klientem tak, aby důvody, které se projevují jako deprese, úzkosti, vztahové problémy byli jasnější a bylo možné s nimi pracovat. e-Lybra nabídne jiný pohled na problém, konkretizuje ho a dovede klientovi nalézt cestu kudy se vydat aby došlo ke změně.

Alergie
Pomocí e-Lybra jsme schopni změřit i celou řadu alergenů klienta. e-Lybra dokáže sdělit klientovi, kterým potravinám, zvířatům a jiných alergenů se vyvarovat.

Zvířata
Pomáháme s problémy, které trápí koně, psy a kočky a další zvířata. Pomocí e-Lybra dokážeme koně zklidnit, zjistit příčiny nepřijmu potravy, pomoci s chronickými chorobami a celkově zlepšit jejich životní rovnováhu. U psů a koček pracujeme především s psychikou těch, které byly v útulku a trpí úzkostmi, bojácností, agresivitou, podvýživou a chronickými problémy.