Kineziologie - ONE BRAIN®

Jednotný mozek

Název metody „Jednotný mozek“ vlastně popisuje ideální situaci, kdy pravá a levá hemisféra mozku dokonale spolupracuje. Metoda ONE BRAIN® nastoluje rovnováhu mezi mozkovými hemisférami.

Negativní zážitek způsobí zablokování energetického proudění na mozkové úrovni a následně i v příslušné části těla. Výsledkem může být celá řada duševních i fyzických těžkostí jako jsou dyslexie, fobie, alergie, obezita, různé bolesti atd.

Metoda Kineziologie – ONE BRAIN® je založena na získávání informací z těla pomocí nenáročného, jednoduchého svalového testu. Přes svaly na těle (nejčastěji na rukou) komunikuje terapeut s tělem klienta a získává tak informace potřebné k nalezení energetických bloků , které byly způsobeny strachem, bolestí, nebo strachem z bolesti.

Pomocí tohoto svalového testu a systému kineziologie – ONE BRAIN® lze identifikovat blokády v našem chování, které jsou spojeny s emocionálním stresem a uzamykají nás do našich reaktivních vzorců jednání. Cílem kineziologie je zneškodnění emocionálních stresů integrací těla, mysli a ducha. Terapeut pomůže klientovi, aby klient byl po odblokování schopen používat celý svůj potenciál a aby jednal na základě své svobodné volby bez zničujících, z minulosti vycházejících, neúspěšných modelů chování.

Metoda může být použita u lidí různého věku ,osob s nejrůznějšími zdravotními problémy, u těhotných žen i malých dětí.
Metoda neléčí ani nediagnostikuje, ale odstraňuje energetické bloky v těle a tím zapojuje samoléčící síly organismu. K systému metody patří i rozsáhlý soubor různých korekcí a cvičení pro účinné a jemné vyčištění zjištěných blokací.

Kineziologie OneBrain
900 Kč / 60 minut